5 dagen Kabalebo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu 5 dagen Kabalebo - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu

5 dagen Kabalebo

Blijf op de hoogte en volg gezellig

07 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Kabalebo, een paradijs in de jungle.
Na 70 minuten vliegen over de onbegrensde jungle van Suriname, in een klein vliegtuigje van 12 personen, zagen we ineens een landingsstrip van gras in een matras van bomen. We werden verwelkomt door Vivian, die gastvrouw is.
Het welkom is zeer warm en voelde gelijk thuis. Vivian besprak gelijk wat er mogelijk was in dit paradijsje. Daarna kregen we onze kamers met hangmatten op een riant terras toegewezen. We hebben deelgenomen aan verschillende jungle tochten of met kajak de rivier af en natuurlijk zwemmen in de Kabalebo rivier, vol met sidderalen en sinds Rob vandaag ook weet vol met piranha's, hij heeft er 2 gevangen. De jungletochten hebben we met onze gids, Iwan, beleefd voor de tochten nam hij een hallucinerend drankje zodat hij de slangen voor ons kon spotten. Omdat de meesten zeer giftig zijn en hij daar erg bang voor was. Wij hebben ze niet gezien maar kregen ook niets van zijn drankje maar ook zonder dat stapte Irene bijna op iets groens wat heel snel was. Na 5 heerlijke verwen dagen weer terug in de stad om morgen door te vliegen naar Tobago.
Bekijk onze foto's
Brasa, tot de volgende update

• 07 Maart 2015 - 22:26

Viola:

Suuuuuuper gaaf!!! Dit zullen vast prachtige foto's zijn! Wij zijn erg benieuwd!!! :)

Veel liefs, Giel & Vi

• 08 Maart 2015 - 10:55

Adri:

Mijn reactie wordt zo langzamerhand saai, maar het enige wat ik kan zeggen: wat zien jullie veel en wat een avontuurlijke reis maken jullie. Bedankt voor alweer een nieuw verslag en verder nog maar volop genieten.
    Liefs voor het hele gezelschap, Aad.

• 08 Maart 2015 - 17:28

Ria Stollk:

Wat een prachtige verhalen. Deze vakantie vergeten jullie nooit meer. Wat beleven jullie veel en wat zien jullie prachtige dingen. De foto´s zijn ook echt geweldig.
    Leuk hoor! Ieder verhaal is een feest om te lezen.
    groetjes
    Ria