Dag 8 zondag Familie bezoek Rob en Wilma - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu Dag 8 zondag Familie bezoek Rob en Wilma - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu

Dag 8 zondag Familie bezoek Rob en Wilma

Door: Irene

Blijf op de hoogte en volg gezellig

02 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Vanmorgen opgestaan en na een heerlijk ontbijt bij Tineke en Fer zijn we om klokslag 10 uur opgehaald door Sam en zijn schoonzoon in een grote auto waar we met z'n allen precies in pasten. Over de Oude weg zijn wij richting Paranam vertrokken. Het regent en Rob wil eigenlijk naar de begraafplaats waar zijn oma en opa begraven liggen maar we besluiten eerst naar het woonhuis van Sam te gaan waar we een gedeelte van de familie ontmoeten.
Op de veranda krijgen we een hapje gemaakt van erwten , wat heerlijk smaakt. Daarna vertrekken wij naar Accaribo waar de moeder van Rob Gatoem een plantage heeft afgehuurd aan de Suiriname rivier om een feest te geven speciaal voor de komst van Rob en Wilma ( en voor ons natuurlijk ook).We hebben een heerlijke lunch gekregen met de heerlijkste Surinaamse hapjes en wijn die we zelf hebben gekocht in Paramaribo. Daarna is Rob samen met Wilma en zijn moeder vertrokken om een aantal familie leden te bezoeken en naar het graf te gaan. Wij zijn lekker gaan zitten om over de rivier te kijken en te chillen. Na 5 uur beginnen de gasten binnen te komen en in de avond is er weer heerlijk eten en veel handjes geven . We ontmoeten veel familieleden en het is erg gezellig.
Na iedereen gedag te hebben gezegd zijn we na een heerlijke dag weer terug gebracht naar Paramaribo waar Martin Rob Jan en ikzelf lekker voor een avond zwempartij in het zwembad zijn gesprongen en na nog een paar heerlijke drankjes zijn we vertrokken naar dromenland.Vanaf nu komen er 5 dagen geen verhalen omdat we nu vertrekken naar Kabalebo diep in de Amazone om daar alles te gaan bekijken.
Vandaag maandag is een dag van weer koffers pakken , wassen en een beetje bijkomen. Maar eerst gaan we naar Fort Zeelande om daar te gaan kijken. Tot over 5 dagen.

• 02 Maart 2015 - 15:10

Ton Goedemans:

Jullie zijn lekker bezig daar. Nog veel plezier de komende dagen daar en iedereen de groeten.Groeten Ton & Marian.

• 02 Maart 2015 - 16:57

INGE:

Wat een leuk verslag,en wat zien jullie veel.Veelplezier in het Amazonegebied en we horen jullie weer over 5dagen. Love You all.ma

• 02 Maart 2015 - 17:59

Adri:

Hopelijk ben ik niet te laat. Weer een leuk verslag gelezen. Wat doen jullie veel.
    Veel plezier en tot over vijf dagen. Liefs. Adri

• 02 Maart 2015 - 18:07

Joany:

Hallo allemaal! Zo te horen vermaken jullie je prima en zien jullie reuze veel van het mooie Suriname! Leuk hoor om ook rob zijn familie te zien en iedereen te ontmoeten! Zal vast een hele belevenis zijn allemaal! Hebben jullie erg veel last trouwens van de muggenbeten? Want dat zijn er nogal wat zeg! Nou ga genieten van de komende 5 dagen want dat lijkt ons geweldig. Veel fotos maken he want we zijn weer reuze benieuwd! Liefs Ray en joan

• 02 Maart 2015 - 18:35

Cor Offers:

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben
    Leuk om ook locale mensen te ontmoeten family van Rob
    En van de natuur te genieten
    Nog heel veel plezier
    Groetjes Carolien Cor en kids

• 02 Maart 2015 - 20:28

Viola:

Hartstikke leuk om weer te lezen!!! En wat een stoere foto van die slang!
    Heeeeeel veel plezier de komende 5 dgn!! Ik ben benieuwd hoe dat is bevallen!!
    Liefs

• 02 Maart 2015 - 21:09

Marlène Zonneveld:

Lieve luitjes, wat een leuke dingen maken jullie mee. Complimenten aan de schrijfster. We gaan jullie missen komende vijf dagen. Irene, kwam vanmorgen je moeder tegen op de sportschool. Ik heb nog effies staan kletsen met haar, de lieverd! Kijk uit naar jullie volgend reisverslag. Veel plezier allemaal. Dikke X vanaf de bank onder m'n dekentje. Hihi!

• 03 Maart 2015 - 09:56

Ria Stollk:

Zoooooooooooo wat maken jullie veel mee! en jullie zien zo ongelooflijk veel moois.
    Dit is wel een heel bijzondere reis voor jullie allemaal.
    Heel leuk om steeds het verslag te lezen.
    Fijn dat jullie zoveel vertellen.
    Dank je wel voor alle mooie verhalen.
    groetjes
    Ria