Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu Dag 1 en 2 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu

Dag 1 en 2

Door: Monique en Irene

Blijf op de hoogte en volg gezellig

24 Februari 2015 | Nederland, Nederland

We zijn ons avontuur begonnen beste mensen! Na eerst een overbelasting van Schiphol door Monique en na alle onderbroeken, kaas en noten bij Martin in de bagage te hebben gepropt zijn we na een zeer voorspoedige en wijnvolle vlucht aangekomen in het mooie Suriname.
We zijn in ons hotelsuper ontvangen door Tineke en Ferdinant en zijn zeer onder de indruk van dit leuke gezellige hotelletje.
De volgende dag zijn we na een warme en broeierige nacht de omgeving gaan verkennen en lekker in ons zwembad geplonst. In de middag kwamen Manorma en haar familie ons in een mooie grote bus ons bij het hotelophalen om een mooie tour te maken naar Nieuw Amsterdam en de rivier. Samen met hen hebben we heerlijk gegeten bij een leuk restaurant.
We houden jullie van onze avonturen op de hoogte, uit een prachytig Suriname zeggen wij sejobakka.

• 24 Februari 2015 - 12:39

Marco & Franca:

Hahaha, een vertrouwd begin dus, op Schiphol ;-P

• 24 Februari 2015 - 12:44

Marlène En Hans Zonneveld:

Hallo lieve luitjes,

Vanuit de lobby van ons ski-hotel lees ik jullie leuke reisverslag.
    Geniet van het mooie Suriname en veel plezier met elkaar.
    Kijk nu al weer uit naar jullie nieuwe reisverslag.
    Dikke

• 24 Februari 2015 - 14:46

Luuk En Betty:

Leuk we houden jullie in de gaten Groetjes

• 24 Februari 2015 - 17:12

Adri:

Ik heb jullie reisverslag gelezen en ook de foto op Schiphol gezien. Een goed begin dus voor jullie.
    Leuk om te lezen hoe het gaat. Zo reis ik toch een beetje mee. X

• 24 Februari 2015 - 18:30

Joany:

Ohh jee het kan bijna niet waar zijn! Monique hoe krijg je het weer voor elkaar?! En tja in de vakantie tijd zitten alle vluchten vol dus elke koffer moet precies op zijn gewicht zitten! Klinkt wel heel gaaf jullie verhalen! Geniet ervan!

• 24 Februari 2015 - 18:53

Familie Dupon:

Dat belooft toch maar weer een avontuurrijke vakantie te worden. @Monique: laat ze maar kletsen hoor. Niemand van jouw reisgezelschap wil zonder noten op reis. Op Jan na, ook niemand zonder kaas. Ik neem aan dat ook niemand van deze club jou zonder onderbroek in Suriname rond wil laten rondlopen;-) . Fijn dat het dankzij Martin toch allemaal goed is aangekomen daar. Ik snap alleen niet hoe het kan, dat hij wél plek over had. Ik weet namelijk zo'n beetje wat hij mee op reis heeft genomen. Ha ha. Geniet en laat ons steeds iets horen. Veel liefs van ons.

• 24 Februari 2015 - 20:33

Vi En Giel:

Hallooooo allemaal,

Jeeej het eerste reisverslag! Super leuk om te lezen!
    Geniet er lekker van met z'n allen. Het prachtige
    Suriname en de lol met elkaar!

Tot het volgende bericht!!

Liefs ons!!