dag 3 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Nederland, Nederland van gezellig suriname - WaarBenJij.nu

dag 3

Blijf op de hoogte en volg gezellig

24 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Vandaag zijn Jan en Wilma lekker bij het zwembad gebleven en de cultuursnuivers zijn met een hele gezellige gids een 3,5 uur door Paramaribo gestapt. Heel veel gezien en gehoord ,ook naar de markt geweest.
Daar mannetje en vrouwtje schelp gekocht om geld te vermeerderen. Daar gaan we natuurlijk voor. Ook heerlijke kruiden gekocht.
Na deze enerverende tour waar Martin en Rob de gids hebben scherpgehouden, ploften we in het zwembad. Waar we onze aangeschaften wijnen en Ricard hebben genuttigd. Toen lekker gegeten in ons hotel en ons bed ingerold.

• 25 Februari 2015 - 15:44

Ria Stollk:

Oooohhhh wat hebben jullie het weer leuk.
    Het klinkt allemaal weer zo geweldig. Maar ja, je weet Monique voor mij zijn jullie verhalen altijd tekort.
    Want dat van een mannetjes en vrouwtjesschelp dat snapt natuurlijk niemand. Hoe zie je dat dan????
    Of ben ik de enige die het niet snapt.
    en heb jij ook echte Surinaamse kruiden gekocht Monique???
    Kun je voor mij ook een zakje vleeskruiden kopen????? Ik betaal het je terug.
    Natuurlijk kun je die ook in Nederland kopen maar daar koop je de echte.
    Heel veel plezier nog.
    liefs
    Ria

• 25 Februari 2015 - 18:00

Joany:

Zo dan jullie beleven aardig wat daar zeg! Ik had er graag bij willen zijn want dat zal best erg grappig geweest zijn met die schelpen! Veel fotos maken he want we willen alles zien thuis! En pa veel filmen! Is jan alweer wat beter? En vermaakt wilma zich in het hotel?